Ce este Dynamics 365  Marketing şi ce poţi face cu acest sistem implementat în cadrul companiei pe care o administrezi?

Ce este Dynamics 365 Marketing şi ce poţi face cu acest sistem implementat în cadrul companiei pe care o administrezi?

Microsoft Dynamics 365 Marketing este o foarte importantă aplicaţie de marketing de automatizare ce permite transformarea clienţilor prospectaţi în relaţii de business. Aceasta aplicaţie este foarte uşor de folosit, funcţionează fără sincope împreună cu  aplicaţia Dynamics 365 Sales şi are capacităţi business intelligence integrate, perfecte pentru antreprenorii care ştiu ce vor.

Ce poţi face cu aplicaţia Dynamics 365 Marketing?

Cu ajutorul aplicaţiei Dynamics 365 Marketing, utilizatorii pot să:

  • creeze mesaje de e-mail grafice şi de conţinut online pentru a susţine iniţiativele de marketing. Graţie instrumentelor de proiectare intuitive de tip fixare şi glisare, se va simplifica crearea conţinutului de la personalizarea mesajului la configurarea evaluării clienţilor potenţiali;
  • proiecteze călătorii interactive ale clienţilor cu scopul de a pune la dispoziţia lor experienţe personalizate. Fiecare persoană de contact din grupul ţinta va parcurge o cale particularizată ce reacţionează la interacţiuni şi identifică cei mai buni clienţi prospectaţi;
  • folosească clienţii prospectaţi de pe LinkedIn, conectându-se rapid cu aceştia şi importându-i cu ajutorul instrumentelor special concepute în acest sens;
  • partaja informaţiile între echipe despre clienţii potenţiali şi persoanele de contact în toată firma astfel încât să înţeleagă cum afectează fiecare interacţiune rezultatele;
  • cunoaşte mai bine potenţialii clienţi, înţelegând piaţa cu o vizualizare e 360 de grade a fiecărui client şi potenţial client;
  • organiza şi promova evenimentele companiei, păstrând informaţiile despre locaţiile evenimentelor, bilete, sesiuni, logistică, sponsori şi altele într-un singur loc, astfel încât întreaga echipă să se poată coordona în timp ce lucrează cu ele;
  • analizeze şi să se documenteze asupra rezultatelor investiţiilor în marketing folosind tablouri de bord şi rapoarte pentru a urmări performanța iniţiativelor de marketing şi pentru a identifica sursele de clienţi potenţiali şi cele mai bune activităţi de marketing;
  • acorde prioritate clienţilor potenţiali pentru mai multe câştiguri;
  • facă mai simplă acţionarea asupra rezultatelor chestionarelor care ajută colectarea feedback-ului de la clienţi, feedback asupra căruia se poate acţiona;
  • configureze şi să extindă aplicaţia, particularizand-o pentru a se adapta la nevoile de afaceri. se pot face particularizări de bază folosind instrumentele induse în aplicaţie. De asemenea, se pot extinde capacităţile şi se pot adăuga caracteristici noi, instalând pachetele de la terţi.

Cele mai citite articole

Dynamics 365 Marketing include şi un set de aplicaţii şi soluţii atent selectate pentru a susţine departamentele de marketing şi pentru a le coordona cu vânzările. Unele aplicaţii sunt disponibile sub formă de seturi sau programe de completare cu alte produse Dynamics 365, precum marketingul de bază, gestionarea evenimentelor şi crearea chestionarelor online şi analizarea rezultatelor. 

Interfaţa unică a acestei aplicaţii foloseşte principii de proiectare web receptive pentru o experienţă optimă de vizualizare şi de interacţiune pe orice dispozitiv, indiferent de dimensiunea ecranului sau de orientare.

Cele mai citite articole

CATEGORIES
Share This